I made this widget at MyFlashFetish.com.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Keyblade

Thursday, December 30, 2010

Trip gi Brunei

Don't say it........ It was the very amazing trip i've ever had....... Pegi ke Brunei ni sebab nak melawat semua sedara-mara kat sana sebab nenek saya orang Brunei lahir kat sana. Sampai dekat brunei dalam pukul 3.45 petang terus pegi makan malam dekat rumah nenek sedara.... ummm sedap.... sembahyang sekali. Sampai dekat rumah yang saya duduk tu dah malam so tido apa lagi..... esoknya pegi melawat kilang jilid makanan orang Brunei...... siape yang tak pernah try tu try la......lepastu pegi Seria sebelum tu pegi Taman Rekreasi Hutan Sungai Liang. Dekat Seria melawat One Billiont Barrel Monument..... Malam tu makan dekat rumah nenek sedara lagi........ Ramai nenek sedara...... Hari ke-tiga pegi Bandar....... Hari ke-empat siap2 untuk majlis Khatam Al-Quran..... Petang tu pegi pantai naik ATV best...................... Malam tu bermulalah Majlis Khatam Al-Quran...... Esoknya hari yang paling best sekali...... iaitu Hari Sukan sempena saya dan keluarga datang situ........ Best..... Mulut ni dah sakit asyik nak tergelak je mana tak nyer nenek-nenek sedara semua asyik buat lawak je........ Spoting gilelah nenek-nenek sedara semua........ Malam tu makan ramai-ramai dekat balai keluarga Hj. Abdul Wahab iaitu arwah moyang saya. Rasa macam tak nak balik je.... Esok tu dah balik rasa sekejap je masa berlalu........Rasa macam tak nak balik je.... Sedih nak tinggalkan Brunei...... Tapi nak buat macam mana kena jugak balik Malaysia....

No comments:

Post a Comment

My Pictures

A Game To Play